Varful Omu 2002

It's so nice to go... on the mountain!!! I love it! Prietenii stiu de ce!
Sa incepem:

Era prin vara lui 2002. Elevi la Campina, primul an. Si venea week-end-ul, cel mai asteptat moment al saptamanii :P Noi, adica cativa "nebuni", mai mult sau mai putin, am decis ca de data asta sa nu mergem acasa ci sa facem ceva mai interesant. Si iata cum a aparut ideea "ce-ar fi sa mergem la Vf. Omu?". Zis si facut! A fost cea mai frumoasa drumetie pe care am facut-o vreodata! Am plecat de la scoala intr-o zi de vineri, cam pe la 13:00 - 13:30 si ne-am dus cu trenul pana in Poiana Tapului, de unde am inceput escaladarea muntilor...

Nu pot uita niciodata acea zi de 01 iulie 2002. Deasupra unei paduri din Poiana Tapului, intr-o poiana, de unde era un peisaj magnific, faceam o pauza bine-venita. Aveam radioul cel roz al lui Fory si imi amintesc de bucuria pe care am avut-o cand au anuntat rezultatul meciului de deschidere al Campionatului Mondial de fotbal din Franta, Franta-Senegal 0-1. O vreme superba afara, soarele stralucea, noi eram tineri si totul era minunat...

Am plecat vreo 11 oameni in aceasta magnifica "expeditie", majoritatea din clasa mea, 521, compania 5 (Dragos Vasile). Imi amintesc ca am urcat pana aproape de a se intuneca si am ajuns la cabana "Cuibul cu dor", unde, in apropiere ne-am instalat corturile. Bineinteles, dupa ce am mancat ceva, ne-am pus in jurul focului, unde, impreuna cu un prieten de-al nostru dintr-o alta clasa, Liviu din Brasov daca bine imi aduc aminte, care avea o chitara, am cantat pana tarziu in noapte...

Daca nu ati umblat, nici nu va dati seama ce minunatii avem in tara asta. Pot aminti unele la care am fost in aceasta drumetie, cum ar fi Cascada Urlatoarea, Pestera Ialomitei (vezi foto mai jos) cu Cascada Ialomitei, barajul si lacul Scropoasa, unul dintre cele mai frumoase lacuri pe care le-am vazut, Babele, de unde o parte dintre ai nostri s-au intors la scoala ca erau rupti de oboseala, si, sa nu uit zona cu cabana Padina. Padina...Hmmmm. Acolo am petrecut cea de-a doua noapte. A fost cea mai tare noapte de pana atunci. Am mers acolo intr-un restaurant si ne-am pus toti la o masa mare. Era plin de turisti pe acolo. Acum incercati sa va imaginati asta: chitaristul nostru incepe sa cante fel si fel de melodii asa ,mai in soapta la inceput, apoi incepem si noi iar apogeul il atingem cand este cantata melodia de la Metallica - Nothing else matters si toata lumea incepe sa cante alaturi de noi. A fost un moment unic in viata noastra pe care vi-l doresc tuturor sa-l traiti macar o data.

Lungu Ionut, Floricica Adrian, Fory, Damoc Dorin si eu

In Pestera Scarisoara

Nu va mirati de ce eram asa de imbracati, cu toate ca era 2 iulie. Vremea a fost superba pana la Pestera Ialomitei. De aici incepue urcusul propriu-zis. Dupa 5 minute de mers in spatele nostru apar cei mai nergi nori pe care i-am vazut, dupa care incepe putina ploaie urmata de o ninsoare cum n-am vazut. Cine se gandea la ninsoare in mijlocul verii? Mai ales pe creasta Omu era un viscol ca abia mai vedeam. In cele din urma am reusit sa ajungem la cabana Omu, unde am baut unul sau doua ceaiuri calde, de-am schimbat ca eram uzi pana la piele, dupa care am si coborat in Busteni. Problema era ca de aici nu mai stiam drumul pe unde se ajunge in Busteni. Omul de la cabana a spus ca se grabeste sa vada nu stiu ce meci din ziua aia si nu mai sta dupa noi, sa-i urmam urmele prin zapada. Intre timp au mai venit 2 oameni cu care am coborat... si am coborat... si nu se mai termina coborarea. Era o padure interminabila numai in coborare. Astea au fost niste momente destul de grele, cand ne rugam sa mai vina o zona unde sa urcam putin sa se termine odata coborarea. In Busteni mai aveam de asteptat vreo ora pana venea un tren sa ne duca la scoala, dar am avut noroc si am prins o ocazie care m-a dus pana in Campina. Dupa ce am facut un dus fierbinte de tot au ajuns si prietenii mei cu trenul si a urmat o noapte de odihna atat de mult asteptata...

Intr-o grota la Padina

Cam asa se poate descrie in mare, cea mai frumoasa excursie a mea. Sfatul meu este: iubiti natura si umblati cat mai mult pentru a descoperi frumusetile acestei minunate tari in care am avut norocul sa traim!

Noi, eroii care am rezistat pana la capat: Floricica Adrian - Arges, Lungu Ionut - Galati, eu, ghidul nostru, sorry ti-am uitat numele, Damoc Dorin - Vrancea si Farago Tiberiu, zis Fory - Gherla

In cabana de pe varful muntelui!

"Cantaretii" din jurul focului.